En dag...

Måndagen är snart till ända, känns som det varit en låååång dag! Kan ju kanske bero på att jag öppnade imorse och varit vaken ett tag vid det här laget...nu känns det dock lite som att det får gärna bli sängdax...Men som vanligt så är det ju fortfarande lite saker som ska göras innan man får ta natt!

Lånade hem massa tidningar i helgen, lite "damtidningar", för jag tycker att de har rätt bra recept och jag älskar att ta nya recept. Har lite svårare att testa alla dessa recept som jag tar hand om men jag gillar att titta på bilder och läsa och om det faller mig i smaken riktigt så tester jag så klart! Och nu hittade jag massor, som jag måste ta hand om...skriva av, kopiera, klippa och klistra!
Hittade massa nya GI-desserten, det kan ju aldrig vara fel heller!!! Och massa matbröd...det är jag jättedålig på men skulle gärna vilja baka mer sånt...måste bara ta mig tiden till det!!! En vacker dag...=)




Det känns redan nu att denna vecka kommer att springa iväg, har något inplanerat varenda dag tror jag...på sätt och vis är det rätt jobbigt oxå, för man hinner nästan inte med att göra något hemma...eller att bara vara...och på lördag är det dax för fest! Vi får väl se vad det blir för något...

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback