Dödens trött...

Jag håller på att bli tokig! Jag tycker inte att jag borde vara så trött hela tiden, jag motionerar regelbundet, äter näringsriktigt mat mestadels, sover minst 8h/natt, spenderar minst 2-3h utomhus varje dag - men ändå är jag konstant trött!
Kan det bero på bristen av C-vitamin, i form av frånvarande sol??? Ja jag vet inte jag men jobbigt är det iaf!
När det är så mycket som man skulle vilja göra, och som man borde göra, när man ser sig omkring här hemma...så finns liksom inte orken där...det är lite jobbigt!

Men en sak som lyser upp i min tillvaro just nu är att första delen av resan nu är betald - nu är vi snart på väg!!! Eller ja, det dröjer ju ända till juni men ändå, det ska bli så skönt att komma iväg då!!! Men innan dess har jag väl lite vintersemester att ta ut, som jag kan njuta av...Så det är mina solglimtar just nu!!!



Kram!
//J

Kommentarer
Postat av: sara

Det är brist på D-vitamin om det är brist på sol ;)

2010-01-20 @ 19:23:48
URL: http://luciferangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det har du rätt i - C-vitamin får jag nog en rejäl dos varje dag (x antal apelsiner och mandariner/clementiner som slinker ner!!!)

2010-01-20 @ 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback