Vilken vurpa!

Det kan man säga ja, att Anja Pärsson gjorde igår i sitt störtlopp! Jag satt med andan i halsen, och fick en obehaglig känsla i kroppen när jag såg henne flyga men komma helt fel...usch och fy säger jag bara! Och så nära som det var en silvermedalj! Det är synd men samtidigt bra att det gick så bra som det gick, hon reste sig upp och vinkade till åskådarna - det är ett bra tecken!
Blir mycket OS nu, tror jag hade tv'n på OS hela kvällen igår...till min sambos stora förtret! Han är inte så förtjust i skidor och allt sånt som jag är, han vill mest se ishockey...Det vill förvisso jag med, men mitt i natten...*hmmm* Ja, fanatisk är jag inte så jag kliver inte upp mitt i natten för att se på ishockey iaf!
(Källa: Aftonbladet)

Snöar gör det igen, undrar jag när det här ska sluta? Förvisso gillar jag vintern, som den har varit denna vintern - helt kanon tycker jag! Avskyr slask och halka...Nu har det verkligen varit perfekt vinterväder, sen åtminstone Lucia och mer nöjd än så här kan man knappast bli. Men nog skulle det vara skönt med lite vår nu!


Nähä, om man ska ta sig till jobbet nu då! Sista dagen för den här veckan, skulle man kunna säga...för imorgon har vi planeringsdag. En rätt krävande dag det med förståss, mycket som ska göras och donas och planeras!
På återhörande!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback