OS-GULD!=)



Alltså jag säger bara en sak: villken stjärna hon är, allas vår Charlotte Kalla!
Satt som klistrad framför tv'n igår, hoppade i soffan och skrek mig nästintill hes - så tar hon OS-guld i OS-debuten! Det är så man blir mållös, vilken känsla jag hade hela kvällen igår, nån sort eufori...=) Hon är helg enkelt bäst i världen!
Synd bara att det inte gick lika bra för Marcus Hellner...synd att stupa på målsnöret på det viset som han gjorde, 1,5sek efter bronsmedaljören. Men sååå slut som han var när han kom in på stadion så var det nog kört redan där, han kunde ju knappt hålla sig på benen...Jättesynd men ändå väldigt bra åkt!!!=)

Ikväll väntar skidskyttet - spännande värre!!! Har såna höga förväntningar på Helen Jonsson, det ska kunna gå vägen!

Mycket OS blir det, men jag är som uppslukad!
Fast jag måste skriva lite om min gårdag, jag hade det kanonbra! Jag var på en kurs som heter Musiklek, med två inspirerande musikpedagoger från Sthlm. En dag fylld av sång, musik, dans och lek och så klart en massa skratt! Jag fick så mycket ut av den här dagen, att jag inte riktigt vet vart jag ska göra av allt...men det lägger sig förhoppningsvis om några dagar och jag kan sortera och bearbeta det jag fått lära mig. Men en alldeles underbar dag helt enkelt!=)



Kram på er!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback