Nysningar och hängande dator!

Det ställer till stora problem när man vill göra en sak på datorn och datorn verkligen strejkar - är det ett problem som någon annan än jag har?
Här sitter man i godan ro och ska kolla lite resor, så där på skoj liksom och så händer det som man verkligen inte vill ska hända: datorn hänger sig!!! Det är så man bara vill skrika...iaf jag!!! Kan inte förstå att jag ska bli så irriterad över en sådan bagatell egentligen, men det blir jag. Eller snarare nervös...jag vet inte, jobbigt är det iaf!!! Men det verkar som det funkar, bara jag inte går in på en resebyråsida... undrar vad det beror på?

Veckan har börjat med världens förkylning! Här gick jag i helgen och var kaxig och sa att jag blir inte sjuk, jag är immun vid det här laget: Tji fick jag! Här sitter jag nu, dundertäppt i näsan och svider i halsen gör det oxå...ingen träning innebär det...Vila säger dom! Mmm kanske det...jo jag ska vila, jag vilar...och hoppas på att det blir bättre...*atchooo* Nysningarna är enorma!


Idag har jag äntligen gjort mitt efterlängtade frisörbesök - som jag längtat! Först ringde frissan och bokade om tiden, sen ringde jag och bokade om tiden men idag var det så dax! Och jag är såååå nöjd med resultatet! Och sen hade jag lite diskussioner med min frissa ang. något om jag gått och funderat på ett tag...och kanske jag tar och gör det nästa gång!!!=)
Nu är ni bra nyfikna va? Nä det tror jag inte, för jag tror inte att det är någon som egentligen läser min blogg...inga bevis på det finns iaf...lite trist...fast jag skriver mestadels för min egen skull...Har vänner dock som meddelar då och då att de håller sig uppdaterade om vad som händer och sker i mitt liv via bloggen, men som sagt det är ganska livlöst med kommentarer...
Kanke borde bli bättre på detta med bloggandet, hitta på något spännande att spinna på, som en receptblogg eller nåt...=)
Nä nu ska vi sluta med dessa bistra miner och vara glada istället!

På återseende!
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag veet! Det är faktiskt himla kul när nån kommenterar!:) Krya på dej nu kompis! Att vara sjuk är ju inge skoj och jag saknade dej faktiskt på boxen!

Vad tänker du göra åt håret då, som du nu var så hemlig med?;) Du har ju självlockigt så kanske du funderar på att rakpermanenta? Eller vad vet jag. Du får nog ta och berätta vad du har i görningen nu!

Kram!

2010-02-09 @ 20:09:16
Postat av: sara

Jag läser din blogg varje dag, fast jag inte kommenterar :-) Bara så att du vet :-) KRAM

2010-02-10 @ 09:47:19
URL: http://luciferangel.blogg.se/
Postat av: Fia

Jaa... vad har du gjort för snyggt med håret. Tell us=)

Och vad funderar du på att göra nästa gång det gör mig ännu mer nyfiken=) Krya på dig!!

2010-02-10 @ 21:45:57
URL: http://skogsglantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback