Ny design - igen!

Jag var inte riktigt nöjd med föregående design på bloggen, den kändes inte som jag riktigt och var tvungen att hitta nåt annat. Men jag känner ändå inte att jag är nöjd!!! Vet någon om nån bra sida där man kan hitta stilmallar/bakgrunder till sin blogg??? Tips tas tacksamt emot!=)

Söndagen kom och gick, likaså måndagen. Tisdagen bjuder på ännu lite mer snö som yr och blåser överallt, men det har ändå blivit betydligt varmare. Så pass att man kan gå ut utan att frysa näsan av sig...=)
Igår blev det en promenad med svägerskans två hundar - tacksamma djur, de vill alltid gå på promenad, oavsett väder i stort sett, iaf den ena av dem...=)
Tror väl att det blir lika imorgon - alltså en lång promenad med vovvarna!=)
Ikväll är det boxningsdax - med Maria! Det var länge sen vi boxades så det ska bli kul!

Jag känner att jag står lite och stampar på ett och samma ställe vad gäller min livsstilsförändring, jag har kommit till en gråzon, där ingenting händer, verkligen ingenting...Nu gäller det för mig att göra en drastisk förändring till, men jag vet inte vad det skulle kunna vara. Nån som har tips på hur jag ska gå till väga för att komma över hindret??? Maten är rätt, motionen är dagligen och tillräcklig i dagsläget - hur göra nu??? Ska till min "kurator"/livsstilssjuksköterska i april, och förhoppningsvis har hon lite tips på hur jag ska göra men jag vill ju att det ska börja hända saker nu!!!! Jag får helt enkelt sluta äta - tror att det är där det ligger, trots att jag vet att jag äter bra mat, i lagom mängd rätt antal gånger om dagen och känner aldrig eller mycket sällan hungerskänsla...usch och fy, att man aldrig kan får vara "normal": äta vad man vill, när man vill, göra vad man vill, när man vill...Bitter och inåtvänd, känns det som just nu!!!!
Måste hitta inspiration och motivation!!! (Borde göra som bilden säger, men icke sa nicke...)

xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback