Let's Dance och Partaj!

Helgen har varit väldigt intensiv med mycket aktiviteter och lite sömn. Men det tycker jag allt att man kan ta emellanåt. För det har varit en väldigt trevlig helg!
Började fredagen med att åka över Ålands hav och köra hem till mor och far. Sen in till Sthlm för lite middag på Wokhouse(www.wokhouse.net) och sen vidare till SVT-studion och Let's Dance! Mycket folk och trevlig stämning. Och allt blir ju så mycket häftigare i verkligheten. Fast det är mindre än vad det ser ut i tv...=) Och trevligt sällskap hade jag ju oxå, av min goda vän Linda som var den som bjöd med mig - jag är evigt tacksam så klart!!!=)
På lördagen startade jag dagen tillsammans med min brorson, lite frukost i magen sen ut för lite lek i snön samt pulkaåkning - vi var ganska blöta innan vi var färdiga kan jag meddela...det töar rätt bra...men jag undrar jag om jag inte gillar när det är minusgrader iaf...=)
Sen bar det återigen av in till stan, denna gång för temafest hos Jenny: vårfest! På plats lite tidigare för lite diskussion och mys, måste man ju ha när man inte träffats på hur länge som helst! Mycket vin, mycket snack och en hel del skratt senare var det så dax att fara hem...Men som vanligt en väldigt trevlig kväll i goda vänners lag! Det gör vi om snart igen tycker jag!!! Kanske det blir nästa gång hemma hos mig, med lite pyjamasparty och "moviemarathon"!!!=)
Söndag...lite för lite sömn definitivt och i kombination med vinintaget igår så blir man rätt seg...och inte alls så pigg som jag hade velat vara...mycket att göra...men det blir mest mys och gos med brorsonen, måste ju passa på för jag vet ju inte när jag träffar honom igen...jo, det vet jag! När hans far, min bror fyller 30, så ska jag ju dit, så klart!=)
Nu blir det gos på hög nivå - tjing på er!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback