Hinner inte med!

Dagarna rusar iväg, har knappt hunnit med att sätta mig vid datorn denna vecka känns det som...Alla kvällar har det varit något, och de korta stunder som jag faktiskt kunnat sätta mig ner och slappat har jag spenderat i soffan...Har ju börjat se en ny serie och jag kan inte släppa den, nu är det bara ett avsnitt kvar...=(

Skulle ju berätta massor om Midvintermiddagen, hur det gick och hur det var...det får bli vid ett senare tillfället! Kanske ikväll, för jag tror till och med att ikväll blir det lugnt...Bilder ska föras över och inspekteras - måste ju se till att de inte är barnförbjudna...risken är väldigt liten, förståss...=)

Så, på återseende mot kvällen!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback