Faller för trycket...

En nästintill datorfri dag - det hade jag igår, trodde nästan att jag skulle klara det men icke sa nicke... Dragningskraften blev för stor och jag kunde inte låta bli - jag vet, jag faller för trycket!

Fick världens ryck idag när jag kom hem - började baka matbröd! Vet inte vart jag får allt ifrån ibland, är väl säkerligen påverkad av vänner antar jag...=) Som sagt, jag faller för trycket!
Men ett par härligt fina rågsiktslimpor blev det!
Och igår bakade jag mockarutor/kärleksmums/snoddas, att bjuda min kära arbetskollegor på idag, när vi hade planeringsdag och allt. Det var väldigt uppskattat!!!




En väldigt bra, intressant och givande planeringsdag tycker jag att vi har haft idag. Ett studiebesök på en annan förskola på holmen, en god lunchbuffé och sen vidare planering och diskussion på hemmaplan - jag är nöjd med dagen och tycker vi har fått mycket gjort och massa nya intryck och funderingar!=)
Kvällen fortsätter med OS varvat med lite Solsidan, Numbers och sen tror jag väl att det är dax för sängen! Det är ju en dag imorgon oxå!=)

xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Mums! Vilka fina limpor föresten! Om de är lika goda som de ser ut får du gärna slänga in receptet här på bloggen eller maila det till mej. Jag älskar att baka matbröd...som du kanske vet vid det här laget. ;)

2010-02-22 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback