Nu är glada julen slut, slut, slut...

Nä kanske inte riktigt men nästan...
Julen har varit riktigt bra, med massa god mat och dryck, massa fina julklappar och trevligt umgänge! Vad mer kan man önska sig?
Jag är faktiskt riktigt nöjd över årets julfirande, har alltid en massa förväntningar av julen och lyckas alltid bli besviken...Men iår så är jag fatiskt nöjd, har ju haft äran att ha mina föräldrar här hela julen och det tycker jag är massa skoj! Fast ännu roligare hade det ju varit om bror med sin familj hade varit med oxå...men det kanske blir något annat år!

Igår var vi och firade Maria som fyllde år, och hon bjöd på massa godsaker, godsaker som man egentligen inte alls behövde stoppa i sig...men man måste ju smaka på allt!!! December har verkligen inte varit min månad vad gäller mat, godsaker och allt som man stoppat i sig, men jag har mer eller mindre skitit i det för att ta nya tag i januari - då blir det ordning och reda på torpet, förhoppningsvis!!!

Julklapparna var många, trots att vi sagt att vi inte skulle köpa något...Men jag är väldigt nöjd med mina julklappar!

En vattenkokare från OBH Nordica, Chili-serien



En brödrost från OBH Nordica, Chili-serien



Spel, film, pengar, raggsockor, kökshanddukar och presentkorg med massa godsaker!!!=)
Som sagt, jag är riktigt nöjd med mina julklappar!!! Kan inte säga annat när jag önskat mig dessa saker ganska länge...Jag har ju som sagt redan kaffebryggaren i samma serie, så det blir lite snyggt med allt i samma...Och rött är ju fint!!! Kanke måste anpassa mitt kök efter Chili-serien sen då???

Idag är det annandag jul, och arbetsveckan  är snart på intågande, men snart är det lite ledigt igen...Jobbar måndag och onsdag, konstigt jag vet men det blev så...Ska ju på "fest" på måndagkväll, kan ju vara bra att vila lite dagen efter då kanske...och inte vara på jobb iaf...=)

Nu blir det lugna puckar hela kvällen, kanske lite Wii-spel, om armarna tillåter det...HerreJisses vilken träningsvärk man kan få, men ack så grymt kul det är!!!=)

Hoppas alla är lika nöjda och belåtna med julen 2010 som jag är - önskar alla en God fortsättning!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback