Day 30 - One last moment

Absolut sista inlägget i denna utmaning, hoppas på att det blir fler under 2011!
Ja för nu är det inte långt kvar - bara 17dagar kvar av 2010!!!=)
Och vad är väl bättre än att summera det gågna året???

Jag hade stora planer inför 2010, några planer som faktiskt har blivit verklighet och andra som faktiskt fortfarande ligger på väntelista...
I början av året blev jag tillfrågad om jag ville vara med i årets uppsättning på Bentes sommarteater, i buskisen "Barnskrik och jäkelskap". Och självklart tackade jag JA, för det har jag sagt i flera år att jag skulle tycka var kul!!! Nu blev ju det en dröm som blev uppfylld, så då kan man ju inte tacka ner heller...Många repetioner blev det, och många härliga skratt och nya bekantskaper som faktiska gjorde att man orkade ta sig igenom allt. För det var verkligen inte en dans på rosor, och tiden var knapp innan det var dax för premiär. Men vi lyckades ta oss igenom även premiären utan större katastrof. Jag var mest orolig över recensionerna, vad tidningarna skulle skriva om oss, om mig...Men jag fick mer ros än ris, så jag är väldigt nöjd med min insats! Även om jag kanske inte är lika nöjd med min motspelare, men det kan man ju inte välja själv...Bara att göra det bästa av situationen!
Arbetskollegorna frågade mig efter avslutad teaterturné om jag kunde tänka mig att vara med nästa år oxå - men svaret var då blankt nej!!! För det tar massor av tid, kanske mer tid man tror och fritid är en lyx i det läget!!! Men när jag tänker på saken nu, så är jag inte lika säker...Det skulle kanske vara kul, beronde på vad som ska sättas upp! Så man glömmer så lätt det där tunga!



Sommaren passerad med så klart en liten charterresa, detta år bar det iväg till Bulgarien, All Inclusive i Obzor. En väldigt trevlig resa, som vanligt med de här tjejorna!!!

Resten av sommaren, kändes det som iaf, bestod mestadels av teater för min del. I slutet av sommaren bestämde vi oss, jag och Jan, för att utöka vår lilla familj. Och i slutet av juli hämtade vi hem Bilbo, vår guldklimpa och vilddjur!=)

       

Hösten kommer fortare än man anar och snart var det dax för inskolningar och diverse annat...Och så har hösten passerat med hundkurs, träningar och massa kalasande!

Och nu står då snart julen för dörren och året är nästintill slut - vad har vi då att vänta av 2011???
Om det fortsätter på samma sätt som det här året vad gäller våra fertilitetsproblem, eller rättare sagt mina fertilitetsproblem, så har jag inte så höga tankar...Men det ligger kanske på mig själv nu, om det ska funka eller inte...Bara att ta tag i saken och göra vad jag kan - och jag vill verkligen att 2011 blir MITT år, det år som saker och ting ändras, när saker händer...Har lite att se fram emot kanske!!!

xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag hoppas SÅ MYCKET att det ska bli ert år! Åtminstone när det gäller just fertiliteten! Men det är klart att det finns mycket annat att se fram emot också.

Massa kramar

2010-12-16 @ 17:11:53
Postat av: Heidi

Jag hoppas och önskar innerligt att 2011 skall bli ditt(ert) år!Speciellt då det gäller babylycka.Tänker på dig och hoppas.Kramar

2010-12-16 @ 20:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback