Day 29 - Your aspirations

Vad jag strävar efter? Det var en klurig fråga...Jag vet inte riktigt vad jag strävar efter, eller vad jag som yngre strävade efter...
Eller jo, kanske...Som yngre strävade jag som alla andra efter att få en ordentlig utbildning, så jag kunde få ett meningsfullt och intressant jobb.
Jag ville ha en någon att dela mitt liv med, en familj...

Men jag har aldrig haft några högre ambitoner egentligen än att hitta ett jobb där jag trivs och kan vara mig själv, har aldrig haft siktet på någon "chefsbefattning" för jag är inte sån som person...Vill inte gärna leda andra, jag är mer en som följer...Ibland är det helt enkelt lättare så!

Jag har nog en ganska hög strävan efter perfektion, är lite av en pedant som gärna vill ha snyggt omkring mig, undanplockat och rent...Inte så mycket att det ska vara dammfritt men huvudsakligen undanplockat. Saker som ligger överallt kan få mig på ruggigt dåligt humör och sen så slänger jag grejor som jag anser ligga i vägen som i slutändan helst inte ska slängas...
Jag vet att mitt hem aldrig kommer att bli så där inredningsfint som man ser på tv och i tidningar, men jisses vad jag skulle vilja ha det så!!! Kommer aldrig att funka bara...inte med två katter och en hund, bland annat...=)



//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback