Day 27 - Your favourite place

Mitt favoritställe...svårt att säga faktiskt för jag har så många ställen som gör mig varm i hjärtat!
Mitt hem är ett favoritställe, där jag gillar att pyssla och hålla på och fixa!
Jag gillar att vara "hemma" hos mina föräldrar, där jag växt upp och känner mig trygg och hemma...
Jag gillar "min" stuga, som håller på att byggas i Norra Vallgrund, Vasa. Eller rättare sagt mina föräldrar bygger, men den är mer eller mindre som min egen...=) Längtar sååå efter att få en sommarstuga att åka till!!!=)


View Villa Fin...jpg in slide show

(Bilden är tagen för ett år sen, och stugan är nästintill färdig vid det här laget!)

Men min absoluta favoritställe, är nog i Jannes armar!!!
Där känner jag mig trygg, jag känner mig vacker, jag känner mig älskad för den jag är!


xoxo
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback