Day 25 - A first

Svårt inlägg...
Första gången...första gången jag cyklade...första gången jag kysste en pojke...först gången...ja ni vet...Det finns många första gånger!!!

Men jag ska berätta om första gången som jag träffade min lilla älskling, vår söta lilla valp Bilbo!
Det var en fredagkväll, vi åkte iväg till Lemland och efter lite letande hittade vi den lilla stugan på den lilla skogsvägen. Klev ur bilen och möttes av en söt liten hund, som visade sig vara Bilbo's mamma, väldigt glad och nyfiken. 10 valpar var det i kullen, och nu hade de endast 2st kvar, Bilbo och hans syster. Och vi hade ju redan bestämt oss för att vi skulle ha en hanhund. Och när vi kom in så kom matte med en liten svart/vit liten klump i famnen, alldeles skakig och rädd. Men när han kom i min famn så tittade han på mig och sen gav han mig en slick på handen och på halsen, och då visste jag att det var kärlek!!!
Han var, och är, så söt och jag blir alldeles mjuk i hjärtat när jag ser honom, när jag är med honom...=)
Även om vi har våra duster, som är rätt många, så ångrar jag inte en sekund att vi tog hem Bilbo, vet inte hur jag skulle klarat mig utan honom...Nu när vi har honom här hemma så är det som vi blivit kompletta - skulle inte vilja vara utan Bilbo!=)

 Första stunden hemma!!!

 Trygg och harmonisk!=)

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback