Day 23 - Something that makes You feel better

Vad kan det tänkas vara då?
Det är mycket, många saker som gör att jag mår bra: jag mår bra när jag vet att mina nära och kära är friska och krya, jag mår bra när jag träffar mina vänner.

Och eftersom jag just varit till min frisör nu ikväll, så måste jag ju säga att jag mår bra när jag går därifrån för hon är sååå duktig och jag är alltid så nöjd efter jag varit hos henne! Att få göra något bara för mig får mig att må bra, att vara rent av egoistisk!!!=)

Jag blir glad av tanken på min lilla hund Bilbo, hur glad och mysig han är trots att han många gånger retar gallfeber på mig - men mysigheten överväger allt det!

Jag blir glad och lycklig när min sambo talar om för mig hur fin jag är - man behöver höra det emellanåt, det behöver vi alla!
Jag känner mig glad när jag får höra att jag är bra på det jag gör, i mitt yrke för jag tvivlar mycket då och då...

Som sagt, många saker som gör mig glad men det som är viktigast är ju att veta att mina nära och kära, familj och vänner, är friska och har det bra!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback