Day 21 - Another moment

Detta inlägg skulle egentligen ha varit igår, men det får komma nu istället eftersom jag inte alls hade datorn igång igår - jag har blivit så bra på att släppa den emellanåt!!!


Åhhh dessa stunder, dessa tillfällen...svårt att säga, svårt att berätta...det finns ju så många, men inga som är speciellt speciella kanske...

Det finns ju de "moments" som man lägger varmt i hjärtat, som första kyssen, första gången någon säger "Jag älskar dig"...De stunderna har nog varit rätt stora i mitt liv, speciellt när jag känt precis likadant.
Men första gången någon sa "Jag älskar dig" till mig var stort, det var mäktigt...och även om jag och Janne nu varit tillsammans i över 7år så är det fortfarande mäktigt när han säger det till mig, jag får fortfarande rysningar i kroppen och blir alldeles varm - för han ÄLSKAR verkligen mig! Och det känns i hela kroppen!



//J


Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Härligt! :)

2010-12-08 @ 11:51:14
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback