Day 19 - Something you regret

Jag brukar säga att jag aldrig ångrar något men det är nog att ta i faktiskt...
Visst finns det saker jag ångrar att jag gjort, sagt...men det har aldrig varit så farligt att jag känns mig alldeles nere och förstörd...

Det finns ju även saker som jag ångrar att jag inte gjort, som varför jag aldrig tog chansen att åka till USA när jag var tonåring, undrar hur mitt liv hade sett ut idag om jag gjort det?
Ångrar kanske lite att jag inte tagit körkort tidigare i mitt liv, för vilken frihetskänsla det är!!!
Ångrar några av de saker som jag gjort i min ungdom, som singel...hur mycket dumt som man utsatt sig för...Men som ändå varit en lärdom, som kanske gjort att jag är den jag är idag!

Jag ångrar att jag aldrig utbildade mig till reseledare, eller frisör, eller barnmorska...men än är det inte för sent!!!

Se hela bilden   Se hela bilden







//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback