Day 18 - Your favourite birthday

Många födelsedagear blir det...Men det finns väl några stycken som jag minns lite mer än andra, speciellt min 25-årsdag och min 30-årsdag.
Väljer att berätta om min 30-årsdag för att det är den som jag minns allra bäst.

Min 30-årsdag firade jag tillsammans med släkt och vänner i en liten "byastuga", ett gammalt båthus som gjorts om till en typ festlokal som man kan hyra. Den ligger i hamnen, med havet precis utanför knuten. Slår man upp dörrarna på ena kortsidan så ser man havet och solnedgången och det är en perfekt lokal för sommarfester, typ midsommar, och kräftskivor.
Eftersom jag fyller år i september så var det på vippen för kallt, för det finns ingen värme i stugan men el finns det och alla nödvändigheter som kylskåp, kaffebryggare, och i stort sett alla tillbehör som man kan tänkas behöva. Förutom rinnande vatten och värme då förståss, men det går jättebra ändå!

Jag bjöd in mina närmsta vänner och släkt, och vi slutade på cirkus 45st till slut tror jag...Många var vi ialla fall, i alla möjliga åldrar.
Till min hjälp under dagen hade jag mina underbara vänner och min mamma. Vi lagade pajer och sallader, och chokladkakor och fixade och donade hela dagen för att allt skulle vara klart till kvällen. Och sen slogs portarna upp och festen började.
Lite segt till en början men efter ett tag lättade trycket och det blev en riktigt lyckad kväll med prat, lekar och sång!
Jag är jättenöjd med hela min födelsedag och hela festen, och jag tror att samtliga som var där var nöjda oxå!
Det var en helkul kväll helt enkelt!
Om jag skulle hitta en bild oxå, skulle ju vara helt förträffligt...måste bara leta efter mitt extra minne...=)
Så jag återkommer med den!!!

//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback