2010 är snart till ändå...

Så var det då dax för en summering av 2010 - året som gått alldeles för fort! Så säger jag säkert om alla år men jag vet inte jag...Hade sååå stora planer för 2010! Men det har nog bara blivit så att ingen av dem uppfyllts...
Lite trist att ett helt år kan passera och man inser att man inte åstadkommit något alls! Det är då man bör fundera på vad man lever för liv egentligen...
Och mitt liv är i stort sett detsamma dagligen: jobba, äta, träna, sova...Försöka se till att hemmet ser någorlunda ut, tvätta och städa, handla och laga mat...Umgänge med familj och vänner känns som en bristvara! Något som jag definitivt skulle vilja ändra på...

I början av året så njöt jag mest av att ha körkort, vilken frihet att kunna ta sig vart man vill, när man ville...Första gången jag skulle åka hem är ett starkt minne som för alltid kommer att finnas kvar, känslan liksom...
I mars blev min lillebror stor, han fyllde 30, så han är inte så liten längre heller. I maj kom lille Elliot till världen, efter en väldigt dramatisk förlossning! Fasters andra guldklimp!!! Som jag senare fick äran att bli gudmor till!=)

Det stora som hände under våren var nog alla teaterövningar inför Bentespremiären - Barnaskrik och Jäkelskap där jag spelade Rakel. En roll som jag gillade att spela...Det var en upplevelse och väldigt lärorikt - jag ångrar inte alls att jag var med! Men om det blir en fortsättning är ovisst...Det tar en fruktansvärd massa tid i anspråk, tid som jag kanske egentligen inte har...

Det absolut största under 2010 är nog när vi hämtade hem vår lilla älskling, vår lilla hårboll och vilddjur - Bilbo!!!
Vi har länge pratat om att skaffa hund, men inte riktigt vetat vad vi vill ha för ras, vad vi ska ha den till...Och vi hade väl kanske inte tänkt skaffa en riktigt än, men när jag fick syn på bilderna på Bilbo så var jag helt säker: Det var den hunden vi skulle ha! En blandras hane, som inte blir alltför stor... Den kvällen vi hämtade hem honom var den bästa kvällen på länge, men samtidigt var vi ju fruktansvärt nervösa - vi visste ju egentligen inte vad vi skulle göra...Men det har gått bra, han är fortfarande väldigt vild men vi ska väl få bukt med det oxå, förhoppningsvis!

Hösten har bjudit på både det ena och det andra: födelsedagar, skördefest, Halloween, tjejkvällar och Idolfinal bland annat.
Som vanligt så tycker jag mest att alla dagar flyter in i varandra...Och nu har då ett helt år passerat, utan att jag fått ett enda dugg vettigt gjort...Men det är väl lika bra att inse att inget kommer att hända om inte jag gör något åt det själv!!!
Så vi får hoppas på att 2011 blir MITT år!!! Jag ska iaf göra mitt yttersta, mer än så kan jag inte göra!!!

Så jag avslutar med att önska Er alla ett gott slut och ett gott nytt och hoppas att 2011 blir allt vad ni önskar!!!=)

xoxo
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback