Kaffe & umgänge på hög nivå!

Har varit en utomordentligt bra kväll!
På vår lilla promenad med vovven så mötte vi några vänner, som just var på väg hem och sätta på kaffepannan, och så blev vi inbjudna på kaffe. Det kan man ju inte tacka nej till, så promenaden blev lite kortare än planerat, men det är nog rätt bra för vår lille skrutt att inte gå alltför mycket. Så for vi iväg på en kopp kaffe och lite snack - trevligt trevligt! Och så blev man inbjuden på 30-årskalas oxå, det är ju aldrig helt fel!

Och nu sitter jag här, med ett glas rött vid min sida och njuter - för jag har ju ändå semester. Eller nja, den börjar ju inte förrän på måndag men ändå...=) Hade funderingar på att korta ner semestern en vecka, och spara de dagarna till våren men vad då, varför då??? Dessutom har jag ju vikarie för mig, och det känns lite trist att behöva korta ner hennes vik, tror ju hon behöver det! Så jag är hemma, och jag tror nog att jag mot slutet av semester kommer att tycka att det varit för kort iaf! Så jag ska försöka att njuta av mina tre veckor så mycket som det bara går!!!=)

Imorgon kväll bär det av mot Vårdö på middag, något som jag ser fram emot! Lite god mat, kanske något gott att dricka, trevligt sällskap och massa snack - mys på hög nivå!!!=)

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback