Dansfeber!!!

Ännu ett program i mitt tycke - hur kul är det inte att se en massa kändisar "göra bort sig" och framföra massa dansmoves från olika filmer, vissa bättre än andra må jag säga! Men jag skrattar så jag gråter, det här är verkligen något för mig, det är underhållning på hög nivå!=)

Se hela bilden  Se hela bilden                         Se hela bilden                 








Jag är ju stor fantast av musikaler, sång, och musik och dans tillhör väl några av mina favorithobbies - älskar att gå och se musikaler, konserter, se filmer och dylikt. Sjunger gör jag massor, kanske inte alltid bra men w-t-f, who cares? Det är ju roligt ju!!!
Borde nog ta fram Singstar, få utlopp för lite känslor - hmmm det låter som en bra idé!

Helgen har snart passerat förbi, veckorna går sååå fort! Redan har en vecka på semestern gått, snart är den ju över...Har ju fortfarande lite saker som jag tänkt jag skulle göra....får väl se om det sker! Måste försöka hitta mig ett par inneskor iaf, det är ett måste när jag ska börja på Zumba! På torsdag smäller det, snacka om att längta! Men först är det boxercise som gäller, på måndag och det ser jag oxå fram emot, det är dax nu...Har varit alldeles för lat, alldeles för länge! Nu blir det förhoppningsvis ordning och reda på torpet!=)

 


Och vet ni vad, tisdag 7 september börjar det: Idol 2010!!!!

Ha en fortsatt trevlig söndag!=)
//J


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Tyckte oxå att Dansfeber var underhållande!!

Lyckans dig som börjar Zumba redan nu till veckan, själv får jag vänta till 12/9. Har anmält mig till en nybörjargrupp på Pulshuset här i Älvkarleby. Ska bli skoj. Har bara hört positiva saker om Zumba'n.

Annars går det trögt på träningssidan. Måste skärpa mig om det skall hända något här med.

Kram kram på dig, vi höres!

/Julia

2010-08-29 @ 17:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback