Choklad- och marängtårta =)



Denna ljuvligt goda Choklad- och marängtårta kommer från Maries tårtor i Hammarland, Åland.
Den är helt enkelt gudomlig - men mäktig! Och populär något så vettlöst...Maries tårtor över lag är väldigt populärt, hon är duktig som få och jag avundas henne enormt - jag vill oxå kunna!!!
Den kostar lite, men den är värd varenda euro vill jag lova!!! Kanske att man har tillfälle nån gång att beställa en sådan, något speciellt tillfälle...;-) Hoppas kan man ju alltid!
Och jag åt den igår...mums, vad gott det var!!! Och så är det ju så där, man ska BARA ta en bit...jag var tvungen att ta en liten till...för den är ju bara så GOD!!!
*smaskens bara värre*
//J


Kommentarer
Postat av: Linda

Ni kan väl t.ex. slå till och gifta er? Vi kommer gärna och äter lite tårta då! ;)

2010-08-27 @ 09:15:55
Postat av: Heidi

Den ser fruktansvärt god ut!Linda hade ju ett bra förslag;)

2010-08-27 @ 10:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback