Blodprov...

...det har man varit iväg och tagit idag. Det gick smärtfritt, som vanligt! Jag är helt orädd när det kommer till såna saker, det bekommer mig inte alls att bli stucken...tvärtom är det för min kära mor, hon är helt fascinerad över att den rädslan INTE förts över till mig, för hon är så skräckslagen verkligen. Och det kan jag säga er, att det är inte så kul att vara nålrädd när man haft cancer och går under annan behandling nu, där hon ska ha sig en spruta varje vecka...Snacka om desperation när det börjar närma sig!
Tänker på henne varje måndag, när jag vet att hon ska ha sin spruta och hoppas att det ska lindra något i hennes smärta och rädsla!


Ikväll blir det femårskalas i stan, Jannes kusins tvillingar fyller år och det ska ju så klart firas med pompa och ståt! Så det blir smörgåstårta ikväll, tror jag minsann...=) Och på söndag är det 9-årskalas - ja jag säger ju det, nu är det bara kalas på kalas fram till typ november!!! Och massa annat  skoj förhoppningsvis...=)
Nu ska jag dra iväg till jobbet en sväng, har lite saker som jag måste lämna till köket, kanske att de saknar sina skålar...=/
Måste bara väckas vovvsingen först, han ska få komma med och åka lite bil!=)

 Önskar alla en fortsatt trevlig fredag - äntligen fredag!!!
Kram kram
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback