Bara en sån dag...

Idag är en sån där dag som inte är så bra, en sån dag när man helst bara vill lägga sig ner i sängen igen och dra täcket över huvudet...En sån dag när det inte är långt till tårar, så man ska passa sig för vad man säger eller gör...En sån dag när jag egentligen behöver vara nära mina nära och kära, men de är alldeles för långt bort för det...En sån dag när jag känner att jag inte har en enda vän i min närhet, när jag egentligen vet att det inte är så...Bara en sån dag helt enkelt!
Sömnen tryter, börjar sympatisera med småbarnsföräldrar, kan tänka mig hur det känns att ha en nyfödd hemma...för att ha en valp är inte heller det lättaste och tålamodet tryter...jag vill inte, men det gör det bara...sur och grinig och irriterad, han lyssnar inte och är fullständigt envis och bångstyrig - kanske för att han har en egen vilja och jag en annan???
Däremellan är han så klart världens goaste och mysigaste! Snacka om tvärvändning...

Vet att får jag bara sova så ordnar sig allt, då är tålamodet på topp, jag är på topp och allt är på topp...Mycket hänger och faller på sömnen...varför är den så viktig???
"Sova bör man annars dör man - sova gör man, ändå dör man!"

Piss-dag helt enkelt!
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Blä!:( Hoppas den här dagen blir bättre! KRAM

2010-08-26 @ 08:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback