Vårkänslorna är stora!!!

Solen skiner och det är varmt i luften, semester och ledigt - bättre än så här kan man knappast ha det!!!
Bara att passa på att njuta, för snart är iaf semester slut, för denna gång...Bara att vänta och längta till juni då det bär iväg till Bulgarien! Ska bli skönt och roligt, efterlängtad årlig tradition - för det börjar det faktiskt bli nästan. Tredje året i rad som samma tre tjejer drar iväg en vecka. Hade stora förhoppningar om att vi skulle vara några fler iår, men det verkar tydligen inte så. Intresset var stort till att börja med men svalnade med tiden tror jag...Men vi drar iväg, resan är bokad och klar! En veckas All Inclusive!=)

Sitter här på landet hos mamsen och papsen, njuter av lugnet och stillheten...försöker åtminstone för jag har en tendens att bli lite rastlös när jag är här - måste hela tiden hända något! Men varför inte bara koppla av och ta det lugnt, passa på att bli uppassad och få middagen lagad, när jag hemma måste fixa allt själv? Det är lite så det är...men jag vill ju gärna hjälpa till!=) Det är väl så jag är uppfostrad tror jag...
Men en shoppingrunda i Väsby Centrum blev det dock, hade stora förhoppningar om att komma hem med lite nya skor och lite annat krafs, men nej då...insåg att mina fötter inte är anpassade för dagens skor(smala och höga) så det bidde inget sånt inte...ett par träningsbyxor dock hittade jag, det är ju alltid något! Och så införskaffade jag mig några näspärlor, när jag ändå var i farten!=) Så nu är jag vårfixad i näsan iaf!

Nu hägrar en stor kopp kaffe på altanen med pappa - ut i solen och njuta av våren!!!
xoxo
//J

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud så gott med kaffe, men det är bara att vänta tills tösen har slutat amma.

2010-04-09 @ 08:04:25
URL: http://luciferangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback