Vår ute, vår inne, vår i hjärta, vår i sinne!

Det är iaf så man får se det - kommer inte våren snart så tror jag att jag blir tokig! Nu vill jag ha lite värme! Visst, solsken i all ära, det tackar jag absolut inte nej till men gärna lite värme på det oxå! Och så får det gärna sluta blåsa så förbenat...Mycket som jag begär på en gång men jag tänkte att det borde jag väl få göra eftersom jag inte begär så mycket annars!=)

Och annars då? Jo massor som händer och sker men inget viktigt eller intressant...Livet går sin gilla gång: man sover, man jobbar, man äter, man försöker hinna med sig själv...Just nu är det mycket med teaterrepetioner var och varannan dag så däremellan försöker jag att inte planera in så mycket mer...Räcker till ändå ska jag tillägga! Så de få stunder som jag får hemma, så antingen plockas det, städas eller tvättas. Sånt som inte görs av sig själv, av nån underlig anledning...
Ligger efter något så rejält i mina tv-serier - är väl egentligen inte jättekatastrof men när man är så "soapsucker" så är man, bara att inse det! Följer väl ett x antal serier i veckan...tur att det finns inspelningsbara boxar!!! =)

Ny dator fick jag lov att skaffa mig oxå...den andra/gamla mer eller mindre dog...Har ju ifs tänkt införskaffa mig en ny dator en längre tid men liksom dragit på det...och så dog den bara...och då kände jag mig mer eller mindre tvungen. Fast det var nog inte det första som jag tänkte på när den gamla kollapsade, utan det tog mig två veckor innan jag skaffade en ny. Så jag vet inte jag om jag är så jätteberoende i slutändan! Och det är ju bara bra!
Men nu har jag en ny och jag är väldigt nöjd med den, bara min kära sambo skulle behaga att fixa det trådlösa bredbandet så skulle jag vara ännu nöjdare!=)
Ordnar sig nog, hoppas jag!

Valborg på fredag - vad ska ni hitta på? Ja jag vet då inte alls vad som händer...blir väl en munk och lite mjöd och en bra film - låter som en bra kväll tycker jag!
Puss på er!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback