Hösten är kommen!




Hösten är kommen och i helgen visade den sig verkligen från sin bästa sida! Solen sken, klarblå himmel och bara sådär underbart vackert - det är som att vara i en dröm! Jag älskar hösten, alla färger som omger oss, kyliga vindar som får en med gott samvete att krypa upp i soffan med lite tända ljus och en stor kopp thé och bara njuta! Alla årstider har sin charm faktiskt! Hösten är ju mig väldigt varm om hjärtat, kanske mest för att jag fyller år då...=) Jag blir så där barnslig när det närmar sig min födelsedag, väntar liksom med spänning och är överdrivet förväntansfull! Men jag tycker det är kul! Och jag kommer säkert alltid att göra det, hur gammal jag än blir!

Helgen har varit lugn och skön, precis vad vi behövde i all stress. Vi har bara varit, shoppat lite, ätit god mat och umgåtts med mina föräldrar. Jättetrevligt!
Enda negativa med helgen är att jag har blivit förkyld...ont i halsen och tjock i näsan...bara det inte blir värre...

Nu: varm choklad och film tillsammans med sambon, sen sova!!!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback