Dax för uppdatering?

Ja det är väl säkert det men tiden räcker inte riktigt till till allt som jag skulle vilja göra. Efter arbetsdagen är slut så rullar kvällarna på i en hiskelig fart, alltid något som ska göras och att sitta här är då inte en prioritet, fast jag ibland skulle önska det!
Jag förstår då inte hur folk hinner göra allt, för jag tycker inte att jag hinner med något alls! Efter middagen ska det diskas undan, sen ska det tränas eller promeneras, sen duscha och sen är jag helt slut och färdig...och då är det alldeles strax dax för sängen...Eller ska man skippa sömnen för att hinna med lite mer av allt som man vill hinna med?
Jag kan nog inte riktigt göra det för då blir jag en hemsk människa, hemskare än jag är redan, så det är nog inte värt det...=)
Jag kommer väl på nån lösning kanske! Eller så får jag helt enkelt förstå att man inte kan hinna med allt!

Helgens bravader: 30-års kalas för en "gammal" god vän, en riktig goding! Superkul kväll, helt kalasbra! Det var länge sen jag hade såååå kul på krogen måste jag säga, bra musik, bra människor, trevligt sällskap och stämningen var bara på topp! Skitkul helt enkelt! Något som jag kommer att leva på länge...=) Tack för det tjejor!=)
Man måste ju även vara med om något uppstressande och ganska skrattretande oxå på en helg: stod vid busshållsplatsen i Brottby, väntade på att Eckerö-bussen skulle komma och så ser jag den åka förbi, nedanför på motorvägen!!! Hallå???!!!??? Men jag då? Vad ska jag göra nu? Jaha, ringa Eckerölinjen och fråga vad som pågår och vad ska ska hända nu. Får till svar att busschauffören ringt in till ledningscentralen och talat om att han "glömde" att åka upp vid Brottby! Jaha, så är det! Står där en stund, förtvivlad, uppstressad, förbannad...Får ett samtal från ledningscentralen, de skickar en taxi som kommer att vara där om ca. 15 minuter. (då är klockan strax över halv 7) Taxin anländer 10 i 7, en hiskelig fart blir det till Grisslehamn, för jag SKA med båten hem, annars blir det lite jobbigt...Anländer till Grisslehamn 1h senare och kan gå på båten i lugn och ro! En dyr taxiresan, men vad då, jag betalade den inte!!!=)
Det ordnade sig till det bästa, men oron i magen var kolosal och stressnivån låg relativt högt upp!!!

Så såg min helg ut, i det stora hela! En ny vecka har börjat och snart passerat, redan onsdag idag...som sagt, hur ska man hinna med allt? Och när det är sååå himla fint höstväder så vill man ju liksom inte sitta inne och dona, utan vara ute och njuta! En vågskål verkligen!
Dax för jobb iaf - vad jag gör ikväll återstår att se!
//J


Kommentarer
Postat av: Mi

Du och dina resor...hihi... men du kom hem i alla fall :)

2009-09-17 @ 21:46:46
URL: http://mielmo.bloggg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback