Dax för start!



Idol 2009 är startklart, står på startlinjen, redo som aldrig förr! Och precis som alla föregående år kommer jag att sitta bänkad, jag vet inte vad det är men jag är såld på Idol!!! Jag tycker det både är bra och underhållande och vem vet, kanske man får se någon man känner...*ler* Det är alltid lika spännande!
 Efter förra årets Idol-final i Globen (där jag så klart var på plats) bestämde vi oss för att även detta år ska vi gå på finalen, med bättre platser!!! Och nu är vi snart där, helt otroligt vad tiden går fort! Känns ju som det var typ bara förra månaden som vi satt/stod där och såg Kevin vinna...Men det är faktiskt snart 9 månader sen!
Men som sagt, nu är det dax igen! Det ska bli spännande att se hur jury ter sig denna omgång, och vilka som faktiskt vinner och försvinner...*ler*

Men först är det dax för boxercise - har en liten förkylning dock men jag känner att det kommer att gå bra ändå, får ta det lite lugnare bara. Efter förra gången hade jag en sån enorm träningsvärk som heter duga, hade stora problem att lyfta armarna efter ett par dagar...Men så ska det vara när man har jobbat hårt!!!

Ut i solen med er nu - härligt höstväder är det ute!
xoxo//J

Kommentarer
Postat av: Fia Blomroos

Tjena kul att det finns flera idol fans:) hahaha.....kommer också att sitta bänkade varje kväll som det sänds nu "flin" Kramar

2009-09-09 @ 08:26:22
URL: http://skogsglantans.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tycker själva uttagningen står för den största underhållningen! Fattar inte hur endel tänker! Tror de verkligen att de är bra? Om någon har sagt det så kan de ju aldrig ha menat det i alla fall. Nåja, vi skrattar och har roligt åt de som bjuder på sej själva! Alla är ju bra på något men alla är definitivt inte bra på att sjunga!:)

2009-09-09 @ 12:59:22
URL: http://elmorsan.blogg.se/
Postat av: martin

hej jessica



det är martin (mis syster son)



2009-09-10 @ 16:49:07
URL: http://martinloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback