Ännu en vecka...

...har rusat iväg och jag vet knappt vad jag har hunnit gjort. Men när jag väl tänker efter så är det väl inte så mycket kanske!
Första veckan på nya avdelningen har löpt på ganska bra, inte så myket nya rutiner egentligen men barngruppen är ju ny så det tar ett litet tag det att lära känna den. Men än så länge funkar det bra och de verkar ha accepterat att jag ska vara där nu och inte på min "gamla" avdelning. 

Höstens första personalmöte avklarat och det gick både smidigt och smärtfritt, lite tid tog det dock men det är ju alltid så i början av terminen, man har massa att diskutera. Och nu ligger mycket diskussioner på svininfluensan, vårt nya närvarosystem och kommande sjukskrivningar. Men vi tror väl att vi ska få ihop det - klart vi gör, vi är ju bäst på det vi gör!=)

Jag har under sommaren gått under en behandling som har visat sig inte fungera riktigt bra på mig. Så nu börjar vi om från början men denna gång med en starkare dos, så får vi bara hålla tummarna helt enkelt att vi lyckas nån gång!!! Jag pratar mycket om det här annars men känner att jag har lite svårt att skriva om det på bloggen, fast det är där som jag egentligen skulle kunna nöta och tjata och förpesta mig bäst jag vill...Får se, det kanske kommer det med!

Nu är det dax för sista arbetsdagen för denna vecka och ikväll bär det faktiskt av hemåt, till mamma och pappa! Det var länge sen jag var hemma och det var länge sen jag träffade mina föräldrar så jag längtar riktigt mycket nu faktiskt! Och sambon får jag oxå med, så jag är väldigt nöjd!!!
Önskar Er alla en riktigt trevlig helg, och på återseende!
Kramizzar!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback