ALLA var där!

I helgen var jag på kändisparty hos min älskade vän Jenny! Hon är fenomenal på att ordna partaj med teman, det är alltid ett tema! Och det är verkligen jättekul, tro det eller ej! Speciellt när i stort sett alla, mer eller mindre gör något kul av det! Så denna gång var temat: kändisar! Och då blir man lite så där, jaha vem ska jag gå som då? Men jag visste i stort sett redan från början vem jag ville vara...Och det var jag! Jag fick tag i en peruk som efter lite modifieringar blev riktigt bra. Lite kläder och smink och voilá - Uma Thurman's rollkaraktär i Pulp Fiction: mörk, läcker och ursnygg!



Jättetrevlig kväll, om än lite väl mycket dryck för min del men jag tror att jag höll min skräpa och fortsatte vara mitt trevliga jag för det!=)
Tack J för en kanoners kul fest - det gör vi om, snart!!!

Helgen har gått fort annars, ja det blir lätt så när man mesta dels är på resande fot liksom. Tog morgonfärjan på lördagen, hem till mina föräldrar och slappa lite, umgås och göra oss iordning. Iväg på fest, hem igen och sova några timmar och sen första båten hem på söndag morgon. Ja en snabbvisit skulle man kunna säga. Men så blir det ibland, när Janne har mycket att göra hemma. Och jag blev ju sååå glad när han faktiskt valde att komma med på festen!!! Så då gick jag med på vad som helst - bara han kom med! Och jag tror att han var rätt nöjd med kvällen han oxå...=)

Nu väntar bio med Maria - Flickan som lekte med elden! Spännande, ska bli kul att se vad de har gjort med andra  boken...=)
Hej och på återseende!
xoxo//J

Kommentarer
Postat av: Fia Blomroos

Hahah vad häftig du ser ut! Snyggt!

2009-09-28 @ 08:02:01
URL: http://skogsglantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback