32

Idag är det min 32:a födelsedag - Grattis till mig! Jag har fått min beskärda del av gratulationer, tack så mycket alla ni som kom ihåg mig!
När jag kom hem idag väntade två kuvert på mitt skrivbord, det ena var ett kort från min älskade Mi, tusen tack för det jättevackra kortet! Och det andra var från min mamma och pappa, de kunde tyvärr inte komma och fira min födelsedag. Men det kompenserade min mor med detta: "Här får du en Kram på din födelsedag. Så får du en Kram för att du är bra. Se får du Kram som den vän jag har kär. Men den största får du för att du är den du är!" Det var nära att det kom en tår...Det är lite känsligt det där för mig, för min mamma och jag står varandra väldigt nära, men vi är inte så "kärvänliga" i vår familj, vi säger liksom inte de där orden till varandra, inte överdrivet kramiga, ja ni vet...Det är liksom sånt som bara är ändå! Så jag vet, att min mamma verkligen valt det där kortet med omsorg, likväl när hon skrev det hon skrev inuti. Jag är så lycklig och glad och tacksam över mina föräldrar! Och så klart alla mina älskade vänner!=)

Idag har det hänt något stort, iaf för mig...Jag har äntligen tagit det stora steget, jag ska bli vuxen och självständig: Jag ska ta körkort! Så håll er borta från vägarna, för snart kommer jag farande och det kan innebär livsfara! Nä jag skojar bara, jag ska vara försiktig, det kan ni lita på! Hade lite tänkt dra ut på det, alltså med att berätta, men äh, vad då, vad spelar det för roll? Ja visst, lite skämmigt är det kanske, 32år och inget körkort, och visst kändes det så idag på teorin där det i stort sett bara satt en massa 17-18:åringar...Men det ordnar sig och imorgon är det första körlektionen! Spännande och väldigt pirrigt! Läskigt kanske lite...=)

Nu hägrar soffan med sin härlighet! Färjan och CSI N.Y och en bit kladdkaka med hallon för att fira min födelsedag!
P&K!
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Stort GRATTIS på din födelsedag! Kramar från mej!

2009-09-21 @ 21:28:38
Postat av: Fia Blomroos

Lycka till med körlektionerna!!!!Kram

2009-09-22 @ 07:35:04
URL: http://skogsglantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback