Veckofinal n:o 2!

Japp, andra veckofinalen är snart klar, står på målsnöret och ska precis få reda på vilka två som hänger löst denna vecka.
Temat denna gång är Michael Jackson, och det finns verkligen en hel del rejält bra låtar och idolerna har gjort väldigt bra ifrån sig, vissa mer än andra, så klart!
Mina stora förhoppningar står på Tove, det är en underbar liten tjej med en enorm röst och en kapacitet att bli något verkligt stort!!!*håller mina tummar stenhårt* Ikväll fick hon dock inte så bra från juryn, men det är ju ändå upp till folket att bestämma...så nu står mitt hopp till svenska folket, då jag själv inte kan rösta eftersom jag inte är bosatt i Sverige!



För att klargöra för de få läsare som faktiskt läser min blogg, så är jag ett stort fan av Idol, jag ser fram emot detta varje år, varje fredag är MIN fredag! Och ja, biljetterna till stora finalen i Globen är redan bokade och betalade! =) Så nu är det bara att hålla tummarna att det är rätt personer som står i Finalen - fast i för sig så är det kul vilket som, det är stämningen!!!=)

I helgen bär det av till Uppsala, ska bli spännande och kul och framförallt mysigt att spendera hela helgen tillsammans med min sambo, med shopping, god mat och lite kultur!
På återseende!
xoxo
//J


Kommentarer
Postat av: Carolina

Inte minsta avis på teaterresa till Uppsala. Inte då. Inte det minsta. Alls...

2009-10-17 @ 14:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback