Snabb Dalatripp...

...blev det i helgen!
Lördag-morgon bar det iväg till Sthlm, för att därifrån ta tåget till Hedemora och sen vidare till Garpenberg där det var fullt kalas när jag anlände! Alltid lika trevlig att komma till familjen Hases för man får alltid ett glatt bemötande och härligt välkomnande!
Synd tyckte jag dock att det var att Mi kände sig krassliger och inte kunde komma, hade varit sååå mysigt att få rå om henne en helg men icke sa nicke...Det får bli en annan gång!=)

Helgen har varit lugn och skön, vi har bara pratat, umgåtts och myst tillsammans, hela familjen. Tid att umgås och bara vara är något som vi sällan får, det ska alltid vara en massa aktiviteter och massa folk så man hinner inte prata med varandra. Men det var något som vi hann i helgen och det var väldigt trevligt! Tråkigt att det går så fort bara...Men jag lever länge på denna helg, iaf tills nästa gång som vi ses som förhoppningsvis inte dröjer så länge alls!=)

Väl hemma igår kväll, ja, jag kom hem välbehållen trots stormvarning på Ålands hav. Men det var lugnt, tror att det värsta kom på natten, för då! Då var det storm! Vaknade kl. 4 ca, av att vinden ven längs husknuten och regnet piskade på rutorna! Väckte min älskade sambo och talade om för honom att han fick nog lov att skjutsa mig till jobbet..."Mmmm"...mumlade han väldigt sömndrucken, så klart när man blir väckt kl fyra på morgonen...=)
Och idag har det blåst, väldigt kalla vindar! Tog mig en promenad hem från jobbet och på vissa ställen så var det nästan så man stod still pga motvind! Men nu på kvällen, är det totalt vindstilla - otroligt att det kan ändra så hastigt!
Kvällen har bestått av teorikurs och när jag kom hem så blev det en promenad tillsammans med J - skönt med lite luft efter att ha suttit i ett litet syrefritt rum ett par timmar...=)
Nu blir det soffan - känner mig lagom mör!

På återseende!
//J

Kommentarer
Postat av: Mi

Skönt att ni fick en mysig helg...det var nog tur att jag stannade hemma..är forfarande snuvig men värst är nog hostan ändå som inte vill ge med sig...



Tur att det lungnade ner sig när du skulle ut med båten. Men vädret brukar väl komma efter på havet.

2009-10-06 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback