Kallt var det!

Vad jobbigt det är när man kliver upp på morgonen och ska till och bege sig på jobb och man upptäcker att temperaturen ligger på ynka 2 grader!!!! Det gör liksom att man helst bara vill krypa ner tillbaka under täcket och bara glömma allt utanför... Men jag tror dock inte att mina arbetskollegor skulle uppskatta det, och definitivt inte min arbetsmoral: man är inte hemma om man inte är jättesjuk!!! Sån är jag...Så det är bara att packa på sig en massa kläder och cykla iväg, trots kylan...=)
Det enda positiva är att man hinner vakna till liv ordentligt innan man kommer fram och det är ju faktiskt bra!

Den här veckan har varit fullspäckad, precis som alla andra veckor. Men med teori måndag-tisdag så blev det inte så mycket annat gjort. Och körde hem efter teorin i tisdags gjorde jag oxå, det var intressant! Nervös som sjutton var jag innan men när jag satte mig i bilen så lugnade jag ner mig rejält, precis som man ska göra. Och körningen gick bra, tror jag...Det kändes iaf så och jag klarade mig ju hem utan att krocka eller köra av vägen, trots första gången mörkerkörning...=) Det var spännande och kul!

Nu är biljetterna bokade till helgen, på lördag bär det av till Garpenberg för att fira mitt lilla gudbarn Selma som blir 2 år!!! Ska bli så kul att träffa dem allihopa, det var så länge sen! Det enda som jag är lite besviken över är att J inte kan komma med...men det får bli nästa gång helt enkelt!=) Ser iaf fram emot det jättemycket!
Så ännu en helg som jag inte är hemma...de helgerna är lätträknade, för de kommer väldigt sällan! Men om två veckor har jag en helg som inte är uppbokad och den ska jag låta vara så: då ska jag ligga i soffan ocb bara se på film hela kvällen!!!! Det ser jag fram emot!=)
Men först väntar personalfest nästa helg - det brukar vara väldigt kul!!!

Dax att ge sig ut i kylan, om än väldigt motvilligt!
xoxo//J


Kommentarer
Postat av: Fia Blomroos

Jag är stolt över dig. Du är så j-vla duktig som tar körkort. Heja heja Jessica!!!!!Kramar

2009-10-01 @ 08:12:38
URL: http://skogsglantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback