Bowling!



Ikväll var det återigen dags för bowling med några arbetskamrater. Vi började med detta i våras, att vi en gång i månaden skulle umgås och bowla lite men sen kom sommaren och bowlandet lades åt sidan. För en månad sen var det dax igen men då hade jag inte passligt men ikväll så hade jag det! Och att bowla är kul, jättekul...roligast när man får STRIKE så klart, men det händer inte mig alltför ofta tyvärr...Men jag fick in ett par tre fyra stycken iaf så jag är nöjd ändå! Jag är jättedålig på att bowla, men det är strunt samma bara för att jag tycker det är kul! Så jag tänker fortsätta att komma med, om så bara för att umgås med vänner för en liten stund!

Kram!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback