Bästa...

...körningen hittills tror jag minsann!
Idag har jag haft ännu en körlektion och jag tror att det var den bästa hittills, eller den mest spännande. Ja, jag vet inte men bra kändes det. Det kändes liksom att det här kan jag vänja mig med, att köra själv liksom, känner mig mer och mer säker när jag kör...Även om det fortfarande är lite skrämmande! Iaf när jag kom upp i 90! (Jag vet att det låter löjligt, men för mig är det det snabbaste jag kört, hittills!) Det var lite läskigt men jag tänkte att det går bra, jag har koll på vägen och bilen och allt däromkring. Och jag kom ju dit jag skulle, utan problem!
Körde först lite i stan, lite vänstersvängar, enkelriktat, bakstart - lite upprepningar för att lära sig! Sen bar det av utåt Hammarland, till jobbet... Det kändes väldigt bra helt enkelt!!!

Det har varit en bra dag idag överlag måste jag säga.
Häromdagen nämnde jag lite lätt för chefen att jag får lite prestationsångest över att hon är med när jag ska hålla i förundervisningen, jag är van att vara själv och det har funkat bra. Nu ska hon vara med på grund av rådande situation och då får jag lite prestationsångest. Idag talade hon om för mig att ska jag inte alls ha, utan jag ska bara vara mig själv och göra det jag planerat och att jag är väldigt lugn - det är en komplimang! Så jag tog åt mig jättemycket!!!=)
Det enda minuset idag är att det är såååå kallt! Trodde jag skulle frysa ihjäl innan jag fick gå hem idag, jag var rätt nöjd över att J kom och hämtade mig...=)
Nu ska jag alldeles strax krypa ner i en varm bassäng - dax för vattengympa!

På återseende!
xoxo
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback