Ännu en helg har passerat och en ny vecka...

...har tagit sin början, med stormsteg!

Helgen inleddes på fredagkvällen med supergod nachogratäng till middag och första veckofinalen i Idol - kan knappast bli bättre enligt mig!
Lördagen fortsatte med strålande fint väder: perfekt för personalfest! Vi samlades så tidigt som kl. 15 för att börja det hela med en 5km lång promenad, vilket var jätteskönt! Sen blev det lite lekar och aptitretare på vägen, ett spel som kallas Mölkyy, man ska kasta "pinulken" på pinnar numrerade från 1-12. Väldigt lätt och väldigt irriterande, när man inte lyckas att få ner just den pinnen som man vill ha ner...=(
Sen fortsatte kvällen med lite dusch och fix innan själva festen började; god mat och dryck i väldigt trevligt sällskap och lite Singstar på det, det är en lyckad kväll det!
Avslutade kvällen i bra tid, för att hinna göra en snabbvisit på ett 30-årskalas som jag var inbjuden till. Där var festen i full gång och av allt att döma hade även de haft en väldigt trevlig kväll!



Söndagen hade jag tänkt spendera i soffan och beta av allt som jag spelat in under veckan som gått, men icke sa Nicke - med strålande solsken kan man knappast sitta inne heller! Så det blev så klart en låååång promenad tillsammans med min gullesambo innan jag satte igång med lite planering inför kommande vecka...Så den dagen passerade relativt fort förbi!
Och nu är kommande veckan här och två dagar har redan passerat, obemärkt kan tyckas...men icke oplanerad!
Måndagkväll: Tupperware-party hos L - väldigt trevligt trots ett stort hål i kassan...=)
Tisdag: Föräldramöte på dagis - kan bli trevligt, kan bli tungt...Nä, trevligt!
Onsdag: sista teorikursen!!!
Torsdag: plugga!
Fredag: Idol och mys!
Lördag-söndag: Teaterresa med övernattning i Uppsala tillsammans med sambon - mysigt!



Nog får jag veckorna att gå minsann, dessutom jobbar jag sent hela veckan så att hinna med nåt hemma är inte ens att tänka på - det får bli en annan gång det!
Men jag har ju iaf inte långtråkigt, det kan man ju inte påstå! Dessutom är planerna på G inför kommande 30-årsfest, det är en hel del som ska förberedas och fixas och donas med!=)
Nu väntar soffan på mig, ska bli skönt att lägga upp fötterna och få lite vilopaus!
Kram på Er!
//J


Kommentarer
Postat av: Sara

Så ni ska till Uppsala..trevligt ler Om ni har tid och ork så är ni välkomna att hälsa på hos oss och se hur vi bor.KRAM

2009-10-14 @ 15:58:10
URL: http://luciferangel.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det hade ju verkligen varit en idé men vi åker tyvärr inte bil, utan en bussresa...Så inte denna gång!=( Men vi ses ju nästa helg! Kram

2009-10-14 @ 19:54:24
URL: http://panterjez.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kom på det sen efter jag hade skrivit inlägget att det kanske var en bussresa. Men vi ses ju nästa helg ler Ha det trevligt i helgen. KRAM

2009-10-15 @ 14:23:11
URL: http://luciferangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback