Update!

Att uppdatera bloggen är tyvärr inte min starka sida - jag har nog alldeles för mycket i mitt liv för att sätta mig ner och plita ner några rader...eller egentligen inte...jag vet inte...
Tiden bara rinner iväg, veckorna försvinner i en rasande fart och jag hinner inte med att göra allt som jag skulle vilja göra. Det är bara så mycket annat som först måste göras...och det tar liksom aldrig slut!
Men förhoppningsvis så blir jag snart av med ett av mina måsten, då kanske jag kan släppa lite på allt och bara vara en stund...Men då är det väl något annat som ska göras istället!
På jobbet är det saker som ska planeras och förberedas, hemma är det saker som ska göras, fixas, städas, plockas...alltid något som ska göras helt enkelt! Helgerna är fullbokade av olika aktiviteter...
Och till råga på det så försöker vi till tusen att bli gravida...men varje gång det är dax för blödning(eftersom jag håller på att räkna dagar med tabletter och liknande så har jag ju som sagt stenkoll på när blödningen är på G) så blir jag alltid lika besviken och det gör att jag blir lite deppig och får en känsla av misslyckande, igen...
Men det är väl bara att börja om för början, på ruta ett och fortsätta - men det börjar känns som det inte leder någonvart... Det är bara det att jag FÅR inte sluta hoppas, det måste finnas en chans, om så bara på miljonen, att vi ska lyckas bli gravida!!!

Helgen har varit över förväntan - jag har äntligen fått träffa min mamma! Jag räknade ut att jag inte träffat henne på två månader och det är väldigt ovanligt för att vara jag...jag har saknat henne massor! Så klart saknar jag pappa oxå, men han hade tyvärr inte möjlighet att komma i helgen, eftersom han jobbade. Men jag får träffa honom nästa helg, då vi ska hem!!! Då blir det dop i Österbybruk och julbord med familjen på kvällen - ska bli väldigt trevligt! Jag får även träffa min bror och hans familj, det har jag inte gjort sen i somras, tror minsann att min brorson verkligen växt sen dess...=) Ska kramas massor med honom, och kanske känna lite på bebismage...=)

Some update on what's going on in my life - not much but enough!
xoxo
//Jez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback