Trött, tröttare, tröttast!!!

Ja jag fattar då inte, jag är helt slut!
Jag vet inte om det var helgen som tog knäcken på mig men något är det som är fel...det känns liksom inte som jag vaknar nån gång, går omkring i nån sorts dvala...
Har sovit nästan dygnet runt sen i söndags, åtminstone känns det så... Förutom när jag är på jobbet då, men då vet jag inte om jag är så vaken ändå, det känns som sagt inte så...Ögonen är grusiga, kroppen orkeslös och hela jag känner mig allmänt nere...Någon som har tips så tar jag tacksamt emot!!!=)

Annars så är det full rulle mest hela tiden, aldrig en lugn stund skulle man kunna säga men förhoppningsvis lugnar det ner sig inom kort, jag kan ju iaf hoppas på det!!!
Men då kommer nästa stressmoment: julklappar!!! Jag gillar julen, och allt som hör därtill men det här med julklappar är ALLTID lika svårt tycker jag, iaf till vissa...Tycker liksom inte att jag borde ha problem med julklappar till alla barnen men det känns som det är svårast till dem, för de är så kräsna numera! Jag har lite dålig koll på vad de "leker" med...men det är väl kanske det som är problemet: de leker inte längre!
Men det ska väl ordna sig, i år oxå antar jag. Tror att tomten fixar det där!!!=)
Vad som står högst upp på min önskelista tror jag är en stört omöjlig sak att få, jag får nog helt enkelt bara köpa mig det själv...Vad det är tänker jag inte säga just nu, men jag återkommer!!!

Längtar efter en hel helg för mig själv, eller hel och hel...iaf en hel lördag! J ska iväg på MonsterJam med grabbarna och tar Birka hem, för att festa loss lite och jag ser sååå fram emot en dag alldeles för mig själv! Ska bara vara, pyssla och dona, förbereda för kalas och första advent, förbereda doppresenst och dop, öva på dikt, plugga och SE PÅ TV!!!! Som sagt, bara vara och njuta av lugnet - ända tills det är dax att gå och sova...för det är något som jag inte riktigt gillar, att sova själv...mörkerrädslan infinner sig ganska fort i det läget!!! Bara att stålsätta sig och försöka att lugna ner sig själv så ordnar det sig nog, kanske...=)

Nä, nu väntar lite glögg och pepparkakor - försmak på 1:a advent och lilla jul!
Kram på Er!
//J

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du! En HEL dag för mej själv skulle jag uppskatta! Och då menar jag inte en dag där man har något inplanerat som t.ex. en Sverigeresa eller något annat. Skulle önska mej en hemmadag helt i min ensamhet då jag skulle pyssla på med sånt jag känner för att göra och bara vara. Hur soft som helst!

2009-11-16 @ 09:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback