Måndagmorgon...



Måndagsmorgon...
Vaknar upp till regn och rusk, som vilken annan dag som helst alltså...
Trött och seg, känns som jag inte sovit alls i natt, vad kan det bero på? Jag får varmt och kastar av mig täcket och då får jag kallt och måste ta på mig täcket...Så där håller jag på hela nätterna, inte undra på att det inte blir nån ordentlig sömn!
Och inatt har jag dessutom haft två katter liggandes mellan benen, eller rättare sagt på benen så att röra sig har varit ett svårt moment...
Efter en genomtänkt och bra frukost, som alltid(yoghurt och flingor, smörgås med mjukost och grönsaker) så borde jag väl vara mer eller mindre färdig för att bege mig på jobb. Bara lite saker till som ska fixas, sen så...
Undrar vad denna dag har att bjuda på? Det är alltid lika spännande, man vet aldrig vad som händer på jobbet! Det är antingen en bra dag, eller en mindre bra dag...Så klart hoppas man ju på att det är blir en bra dag! Och ikväll ska jag bowla, det ska bli kul! Kommer att gå skit som vanligt men det är ändå kul...=)
Har egentligen ett barnkalas att gå på men J får gå själv på det, man kan inte alltid ha passligt. Det gäller ju liksom allt...
Nä om man skulle ta och göra sig iordning nu då, ta på sig massa kläder för att sätta sig på cykeln och trampa iväg till jobbet...
Önskar Alla en riktigt bra måndag!
Kram//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback