Fotomontage är kul!



Denna bild är tagen från när jag var brudtärna på en av mina bästa väninnors bröllop förra året. En dag då även jag fick känna mig jättevacker, även om det nu inte var jag som stod i centrum...=) Jag är jättenöjd med denna bild, vi kompletterar varandra liksom. Och när man hittar sidor där man kan göra en massa roliga fotomontage så blir ju saker och ting lite roligare liksom!!!=)

Nu borde jag egentligen ta och sätta igång med ett dopkort...
Jag har för vana numera att för det mesta göra alla kort själv - dopkort, födelsedagskort, julkort osv. osv. Men ibland räcker tiden inte riktigt till till allt som jag skulle vilja göra. Men dopkortet ska jag göra själv - och därmed basta!!! Dessutom har jag blivit tillfrågad om jag ville läsa en dikt i kyrkan på dopet och det tackade jag ju så klart ja till, så jag har även en dikt som jag ska lära mig...Tänker dock ha en liten fusklapp med mig!!!=) Känns spännande och lite nervöst, men vad då, det är ju bara en liten dikt...
Vi ska bli gudföräldrar till detta barn, lilla Emma och det är verkligen en ära tycker jag. Jag blev jätteglad när vi blev tillfrågade och tackade givetvis ja direkt!!! Och på lördag ska hon få sitt namn...har faktiskt inte ens frågat vad hon mer ska heta än Emma...*oj då*
Nu ska jag pyssla på lite till, innan CSI börjar och det är dax att närma sig sängen.

En fortsatt trevlig måndagkväll önskar jag er!
//J


Kommentarer
Postat av: Sara

Emma Mariann Mirjam Hietanen ska hon heta :-)



Puss och kram

2009-11-24 @ 10:26:17
URL: http://luciferangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback