En sak avklarad!

Nu kan jag äntligen släppa lite på alla "måsten" som jag haft under denna höst, jag har äntligen fått en sak avklarad - jag har tagit mitt efterlängtade körkort!!! Skrev teori i tisdags och gick därifrån med ett papper i handen som sa att jag blivit godkänd på mitt prov. Ringe min bilskollärare och talade om mitt resultat och han meddelade mig att han omgående skulle kolla upp uppkörningstid, senare samma vecka... Smått nervös nu! Men efter en rätt spännande och häftig mörkerkörning på tisdagkvällen så la sig nervositeten lite - det kändes rätt bra! Ända till torsdagmorgon, efter min sista körlektion, när det var dax att möta min uppkörningsbedömare, DÅ blev jag nervös!!! Men efter en halvtimme när vi var tillbaka på motorfordonsbyrån och han tittade på mig och sa att jag var godkänd, trodde jag knappt mina öron - var det verkligen sant??? Det var något som han ville att jag skulle tänka på inför framtida körning men i det stora hela så gick det jättebra!!! Så jag fick mitt papper och jag får nu köra bil!
Och det är skrämmande!!! Men med lite övning så ordnar det sig nog ska vi se...=) Jag är ju liksom van med bilskolans bil, en liten nätt och söt VW Golf, Janne har en stor otymlig Volvo 740 - radikala skillnader! Men som sagt, det ordnar sig!=)

Nu är jag hos mina föräldrar, imorgon är det dax för dop och vi ska bli gudföräldrar. Sen väntar ett julbord tillsammans med familjen: mamma, pappa och bror med sin familj! Ska bli väldigt trevligt, så kul att träffa dem alla igen efter såååå lång tid! Massa brorsonsmys och kramar blir det kan jag lova!!!
Hej på Er!

xoxo
//J 

Kommentarer
Postat av: Julia

GRATTIS TILL KÖRKORTET!!!!!!

Massa kramar från oss i Gävle..... på väg mot Älvkarleby.....

2009-11-29 @ 18:46:17
Postat av: Fia Blomroos

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-30 @ 08:16:29
URL: http://skogsglantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback