En dag alldeles för mig själv!





Ja, en dag alldeles för mig själv har jag haft idag!
Janne drog iväg med grabbarna på MonsterJam och tar Birka hem så de kommer inatt nån gång och jag har bara varit helt ensam! Förutom en kort visit av Carolina och Enni då förståss, väldigt trevligt!=)
Jag har bara varit, och det har varit så skönt!
Började min morgon med en skön promenad genom skog och mark, lite snö låg kvar på marken så det var så mysigt så. Passade på att plocka lite mossa till adventljusstaken, så den hinner torka lite...
Sen kom då C & E en sväng och efter det kollade jag in gårdagens Idol, som jag spelade in eftersom vi var på teater igår kväll, "Rödlack och Blåljus". Som för övrigt var riktigt bra!
Resten av dagen har jag städat lite, målat spegelram, tittat på tv, broderat och pysslat på här hemma - som sagt, bara varit!!!=)
Man måste ju passa på när man får tillfälle, det händer inte alltför ofta som jag får en dag för mig själv...Det är jag förvisso rätt så glad för samtidigt, för även om jag längtar efter att vara ensam då och då, så är ju sällskap ändå det allra bästa!
Men jag har ju haft sällskap av min små älsklingar, Gustav och Athlas förståss! Inte för att de gör så mycket väsen av sig, de sover mest... Och emellanåt får de något sort tokspel och springer på här inne som man trodde de hade eld i baken! Rätt så kul faktiskt...=) Men gulliga är de iaf!

Nu ska jag slå mig ner i soffan, ringa min lilla mamma och höra vad de har för sig och sen skåda Dansbandskampen vs. Körslaget!
Önskar Er alla en fortsatt bra lördagkväll!
//J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback