30-års kalas...

...för min älskade sambo hade vi i lördags och hela lägenheten var full att människor i en salig blandning!=)
Riktigt trevligt hade vi det, med god mat och dryck, lekar och Singstar!
Det som gjorde mig mest förvånad tror jag var att det var folk som jag ALDRIG trodde skulle ta en mic i sin hand som sjöng ganska mycket Singstar - det tycker jag mycket om!!!

Vi bjöd på Tacobuffé med alla möjliga tillbehör, dryck och till dessert kaffe med tillbehör samt kladdkaka med vispgrädde - riktigt lyckat måste jag säga! Tror inte att det var en enda som gick härifrån med tom mage iaf!=) Och innan vi visste ordet av det så hade klockan närmat sig tre-snåret på morgonen och då började det känns som det var nog för den här gången och vi kröp sakta men säkert i säng. Iaf ett par timmar för att sedan kliva upp och vinka av Sverigebesöket, som tyvärr var tvungna att lämna oss lite tidigare än vi trott...Men så är det, jag är väldigt glad över att de kom över huvudtaget - så jag kunde kramas lite iaf!=)



Allt som allt så var det en väldigt trevlig kväll med en massa trevliga människor - tusen tack för det!

Söndagen har varit lite  halvseg, då sömnen inte varit den bästa men det får man helt enkelt stå ut med. En promenad på dagen gjorde iaf lite susen på huvudet, så tyngden försvann en aning. Lite mat på det så blir man som människa igen! Men det har annars varit en lugn och seg dag, lite plockande och donande, lite planering inför kommande vecka och en massa soffliggande - precis så som jag ville ha det idag!!!
Och så klart har vi "firat" våra fäder, mer eller mindre iaf - eftersom det är Fars Dag och allt!

Nu är det inte länge kvar tills jag tänker krypa ner under täcket - det har varit en intensiv helg och veckan som kommer börjar relativt intensivt, och så tror jag att jag har lite att ta igen i sömnväg!

//
J

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad synd att vi inte kunde vara med, verkligen!! Är så typiskt när allt ska hända på samma gång. Bra att ni hade en trevlig kväll i alla fall trots vårt bortfall! ;)

Kram!

2009-11-09 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback