Varför alla dessa måsten???

Jag vill massor!!! Men tiden räcker inte till för allt...allt man måste göra och allt som man vill göra...Lördag förmiddag, klockan är 11ca och jag är redan stressad över allt som jag tänkt att jag måste hinna med innan...ja innan vad då? Det vet jag inte faktiskt inte...men stressad är jag ändå! Strålande solsken och förhållande vis varmt, kanske man ska slå sig ner på balkongen och njuta lite i solen? Men när jag sitter där kommer jag på allt som jag MÅSTE göra! Varför måste jag vara sån? Varför kan jag bara inte slappna av och låta saker och ting vara? MÅSTE diska, MÅSTE städa, MÅSTE tvätta, MåSTE promenera, MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE...Varför alla dessa måsten??????

Ni ser, redan uppstressad! Inte undra på att magen är i olag hela tiden, om man ska hålla på på det här viset...Och det är egentligen inget som jag vill, det är bara sån jag är...tror jag...skulle vara bättre om man kunde lära sig att strunta i allt emellanåt, bara låta saker och ting vara...men nä nä...

Ja nu MÅSTE jag sluta, om jag ska hinna allt jag tänkt göra idag...gärna innan Janne slutar jobba oxå, är det sunt eller??? Vad trött jag blir på mig själv när jag ska hålla på på det här viset!!!

//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback