Superhärligt att...

...träffa "gamla" vänner! Man blir så glad i själen och man känner att det faktiskt finns en anledning till att de är ens vänner! Även om det var hur länge sen som helst som vi träffades så fortsätter man i stort sett där man slutade sist man sågs! Och jag känner mig glad och nöjd över att ha såna vänner!
Tack tjejer för en jättetrevlig dag i solen, med snack och fnitter och en hel del vin! =) Jag hoppas att ni fick en fortsatt trevlig kväll, nästa gång följer jag med! =)

Idag är det Mors Dag! Så jag ska förbereda frukost till min mor, och min far, tänkte jag. Men det är väl egentligen ingen idé att börja riktigt än, hur hungrig jag än må vara, för mina föräldrar är sjusovare! Så jag får nog bara lov att vänta ett tag till...*ler*
Sen ska vi och shoppa lite, har jag bestämt...Tänkte att vi tar det i samband med att vi ska och "gratulera" farmor på Mors Dag - slå två flugor i en smäll så att säga!

Ännu en solig och varm dag, så härligt måste jag säga! Hoppas ni bara att sommaren är här för att stanna, tråkigt vore annars. Men som sagt, om en vecka ligger jag på stranden i Kroatien och njuter - både av solen, sällskapet och kanske något gott att dricka! =)

Önskar alla mammor och blivande mammor en riktigt trevlig Mors Dag!

xoxo//J

Kommentarer
Postat av: Fia Blomroos

Hoppas du får en härlig semester. Kram på dig!

2009-06-01 @ 08:28:47
URL: http://skogsglantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback