Sommarkänslan infinner sig - längtan är stor!



Lite sommarkänsla får jag ändå, det måste jag medge! Solen skiner, himlen är blå och visst, det blåser lite men det är ändå OK!
När maskrosorna börjar göra sin framfart över diken och gräsmattor vet man att det inte är långt kvar - andra suckar och stönar(de som har gräsmattor) men jag ser det som ett bevis på att sommaren snart är här!
Planerna för årets midsommar är i full gång! Detta till trots att jag inte skulle planera något, utan det som sker det sker. Men så är jag ju inte egentligen, jag måste ju planera lite! Så som sagt, planerna är i full gång!!! Och jag ser fram emot det, inte trodde jag att det var så många som skulle vilja åka över till Åland för att spendera midsommar med oss - jag är lite förvånad men framförallt jätteglad!

Helgen blev ändå rätt ok, inte så stressad ändå, som jag ville ge sken av igår. Jag tror att jag lyckades lägga band på mig och slappna av och göra lite sånt som jag ville helt enkelt! Skönt!

Årets ESC 2009 är avklarad och som vinnare stod, inte helt oväntat enligt min mening, Norge med Alexander Ryback och hans underbara "Fairytale"! Poängrekord slog han dessutom med hela 387 poäng!!! Och på självaste norska nationaldagen - det måste ha varit ödet eller nåt! Jag säger bara GRATTIS NORGE!

Dax för promenad, måste ju passa på att njuta av det underbara vädret när det är, man vet ju aldrig när det vänder!
En fortsatt trevlig helg önskar jag Er!
Kram!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback