Sommaren är här!

Så är det, sommaren är här!
Idag ska jag och träffa några "gamla" vänner, det ska bli så himla härligt! En dag i parken med god mat, gott dricka och härligt sällskap! Det är det viktigaste, har sett så fram emot det här så länge nu! Nu blir det äntligen av!
Anlände till Sthlm igår, våldgästar min vän Jenny, vilket hon mer än gärna ställer upp på - det vet jag, alltid välkommen! Så härligt att komma till stan, massa folk som sitter på alla uteserveringar och stämningen är hög - stadslivet i sitt esse! På sätt och vis saknar jag det, det har en viss charm men jag gillar lugnet på landet, där jag bor...:-)

Solen skiner och det är sommarvarmt - som man har längtat efter detta! Tycker att vintern har varit lite för lång och ruggig, även om den inte varit kall direkt...men regn och rusk är inte min gebit direkt!
Och snart bär det av till Kroatien, bara 8 dagar kvar!!! Ska bli så härligt!

Önskar er alla en riktigt trevlig helg och stora kramar!
//J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback