Kristi Flygare...

...bär med sig förkylningssmitta! Japp, så är det! Igår vaknade jag med lite ont i halsen som under dagen utvecklades till huvudvärk, kroppsvärk och feberstegring. Och här här jag nu, efter en ganska jobbig natt med torr hals, täppt näsa och fortsatt feberstegring: förkyld! Men som jag intalade mig själv, heller nu än om två veckor när jag ska till Kroatien! Jag som alltid har en tendens att bli sjuk när jag har semester, kanske iår kan slippa det om jag är det nu...Man kan ju alltid hoppas!

Kristi himmelsfärdsdag - ledigt betyder det för de flesta, även för mig. Solen skiner och jag tror faktiskt att det är ganska varmt där ute... Även om jag nu är förkyld, så ska jag ta mig ut en liten sväng iaf. Vore ju synd att missa allt det fina där ute! Så i med lite Finrexin så ska det nog gå bra...*ler*
Vad man mer ska hitta på en ledig dag mitt i veckan vet jag faktiskt inte, för imorgon så ska jag ju ändå jobba igen...öppning...så det blir nog en lugn kväll till trots...
Hade tänkt träna men det verkar ju inte bli så inte nä...tycker inte om att vara förkyld, det är så mycket man måste avstå då...

Nu ska jag ringa mamsen!
//J

Kommentarer
Postat av: Fia Blomroos

Hej!

Vad kul att du ska till Kroatien, spännade:) Du måste berätta mera om vad du tyckte om Kroatien. Har funderat på att åka dit. Kram Fia

2009-05-22 @ 07:06:02
URL: http://skogsgläntans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback